Pukki oli kuullut toivomukseni ja sain vihdoin kauan kaipaamani yleiskoneen! Olin jo pitkään jahkaillut yleiskoneen valinnan kanssa, pääsemättä tulokseen, joten mies otti ja lähti kauppaan ostamaan sitä ihan itse! Olin aivan kauhuissani! ;-) Mutta mies tuli kotiin ihan tyynenä ja tyytyväisenä ostokseensa. Hän kuulema tuntee minut niin hyvin, että tietää mitä minä haluan! :) Noh, jännitystä kesti aattoon asti ja paketista paljastui tällainen!

1159893.jpg

Olin tosi tyytyväinen lahjaani! Paremmin en olisi itse voinut valita (kun päätin sulkea Kitchen Aidin pois hintansa vuoksi)! Halusin koneen, joka on kestävä ja tehokas, sekoittaa ja vaivaa, ei muuta. Muut raastimet ja lihamyllyt jäisi käyttämättä. Sen lisäksi sen pitäisi on "kivan näköinen". Ja tässä on se kaikki!! :)

Mukana tuli siis iso 7 l teräskulho ja pienempi valkoinen kulho. Taikinakoukku, rulla ja veitsi sekä kaksoisvatkain. Lisäosia saa ostaa tarvittaessa. Ja kone vaikuttaa tosi kestävältä ja jykevältä. Olen ehtinyt kokeilla vain kaksoisvatkainta, mutta pitäisi kokeilla seuraavaksi pulla- tai leipätaikinaa, sillä ohjeen mukaan sellainen onnistuisi jopa 1,5 litrasta nestettä! Harvoinpa tosin niin suurta taikinaan teen, mutta litran verran ainakin useinmiten.

Mutta, jos jollain on kokemuksia koneesta, kertokaa! Itse olen ainakin vielä tosi tyytyväinen!